joi, 5 septembrie 2013

Saltea Memory Foam- o saltea de pe care nu vrei sa te mai ridici

           Saptamana trecuta , in decursul unei vizite la un prieten din provincie, am testat o saltea Memory Foam. Auzisem multe lucruri bune despre aceste tipuri de saltele fara arcuri dar pana in acel moment nu testasem niciodata o astfel de saltea. Este intr-adevat o saltea confortabila pe care cu siguranta te poti odihni.  La primul contact pare putin dura, dar odata ce te intinzi pe o astfel de saltea nu vei mai vrea sa te ridici prea curand.
            Aceasta senzatie placuta este data in special de stratul de Memory Foam de 5 cm. Acest strat de Memory Foam este o spuma poliuretanica visco-elastica cu densitatea de 50, strat ce ia forma corpului tau, iar cand te ridici, acesta revine la forma initiala.
              Pe langa acest strat de Memory, acest tip de saltea mai are in componenta  interna si un strat de 18 cm de spuma poliuretanica. Aceasta spuma cu densitate 30 reprezinta practic baza saltelei.
Aceste doua straturi de spuma poliuretanica sunt acoperite cu o husa detasabila realizata din material textil in amestec cu bumbac, husa ce ofera o senzatie placuta la atingere.

              Am  plecat placut impresionat de salteaua prietenului meu si cu gandul ca in viitorul apropiat imi voi achizitiona si eu o astfel de saltea pentru dormitorul meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu